Tarne- ja kasutustingimused

Kasutades meie teenust või ostes tooteid veebipoest, nõustud täielikult nende tingimustega.

1. Veebipoe toodete tarnetingimused

a. Tellimust esitades meie veebipoes kohustud andma õiged ja ajakohased andmed tellimuse töötlemiseks.

1.1. Hinnad ja maksmine

a. Kõik hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

b. Jätame endale õiguse muuta hindu ja maksetingimusi ilma eelneva etteteatamiseta.

c. Maksevahendusteenuse pakkujad on:

c.i Paytrail Oyj (2122839-7) koostöös Soome pankade ja krediidiasutustega. Paytrail Oyj kuvatakse makse saajana kontoväljavõttel või kaardiarvel ning vahendab makse kaupmehele. Paytrail Oyj-l on makseasutuse tegevusluba. Reklamatsioonide korral palume esmalt pöörduda toote tarnija poole. Paytrail Oyj, registrikood: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä. https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

c.ii Stripe

c.iii Klarna

1.2. Tarne

a. Püüame tellimused toimetada kohale võimalikult kiiresti, kuid ei vastuta viivituste eest, mis on tingitud transpordifirmadest või muudest välistest teguritest.

b. Tarnekulud sõltuvad valitud tarneviisist ja tellimuse suurusest. Tegelik tarnekulu kuvatakse enne tellimuse kinnitamist.

1.3. Tagastused ja tühistamised

a. Kliendil on õigus tühistada tellimus ja tagastada tooted 14 päeva jooksul alates toodete kättesaamisest.

b. Tagastatavad tooted peavad olema kasutamata ja originaalpakendis.

c. Tagastamise kulud katab klient, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või vigane.

1.4. Vastutuse piirang

a. Veebipood ei vastuta kaudsete kahjude ega kahjude eest, mis tulenevad toodete kasutamisest või tellimuse viibimisest.

b. Veebipood ei vastuta kahjude eest, mis on põhjustatud toodete väärkasutusest või valesti mõistmisest.

2. Erilised tarnetingimused taimedele

2.1 Taimede omadused ja ainulaadsus

a. Tarnime ainult kvaliteetseid taimi, mis vastavad liigispetsiifilistele kvaliteedinõuetele. On siiski oluline meeles pidada, et iga taim on ainulaadne – väikesed erinevused näiteks kõrguses, laiuses, lehtede või õite arvus on täiesti loomulikud. Kuigi tootefotod annavad hea ülevaate taime välimusest, võivad üksikud taimed fotodest veidi erineda, mõnikord olla ka suuremad.

b. Kui taimele on vahetatud uus istutuspott ja kasvusubstraat, märgime selle alati tootekirjelduses. Kui seda pole mainitud, tarnitakse taim originaalses müügipotis ja -substraadis.

2.2 Tarneajad ja ilmastikutingimused

a. Taimede saadetised postitatakse esmaspäeviti ja teisipäeviti. Muudatustest teatame eraldi.

b. Kuna taimed ei talu külma ega äärmuslikke temperatuure, võib tarne viibida ilmastikutingimuste tõttu. Kui temperatuur on liiga madal, lükkame saatmise edasi seni, kuni tingimused on taimedele sobivad. Talveperioodi täpsed tarnetingimused võidakse teatada eraldi.

c. Kättesaamata jäetud taimede tellimusi ei hüvitata.

2.3 Kvaliteet, tagastus ja reklamatsioonid

a. Taimedel ei ole tavapärast tagastusõigust. Kui märkad, et toode on transportimisel kahjustada saanud, palume meiega ühendust võtta kolme (3) päeva jooksul pärast kättesaamist. Hilisemaid reklamatsioone ei aktsepteerita.

b. Reklamatsioon tuleb esitada e-posti teel aadressile [email protected] ning sellele peab olema lisatud selge fotomaterjal kahjustustest. Taim peab olema originaalses müügipotis, et saaksime reklamatsiooni käsitleda.

c. Taimed puhastatakse enne saatmist, kuid lehtedele võib jääda vähesel määral tolmu, mulda või muid looduslikke osakesi.

c. Taimed puhastatakse enne saatmist, kuid lehtedele võib jääda vähesel määral tolmu, mulda või muid looduslikke osakesi.

3. DigiGardeni liikmelisus – teenuse kirjeldus

a. DigiGardeni liikmelisus on veebiteenus, mis annab kasutajatele juurdepääsu liikmetele mõeldud sisule ja nõustamisteenusele kuutasu alusel. Nõustamisteenust võib pakkuda ka ühekordse tasu eest.

b. Nõustamisteenus vastab aianduse, rohetaimede ja toataimede hooldusega seotud küsimustele ning annab nendega seotud nõuandeid ja soovitusi. Teenus ei hõlma kujundustöid ega ole mõeldud üldiseks vestluseks.

3.1. Kasutajakonto

a. Konto loomine: Teenuse kasutamiseks peab kasutaja looma isikliku kasutajakonto. Konto loomiseks peab kasutaja olema vähemalt 18-aastane. Konto on mõeldud üksnes isiklikuks kasutamiseks ja seda ei tohi jagada ega üle anda kolmandale isikule ilma loata.

b. Andmete õigsus: Kasutaja vastutab edastatud andmete õigsuse ja ajakohasuse eest.

3.2. Maksed

a. Kuutasu: Kasutaja nõustub maksma igakuist tasu teenuse kasutamise eest. Maksmine toimub kasutaja määratud makseviisiga. Kui valitud makseviis toetab automaatseid makseid, debiteeritakse kuutasu automaatselt igakuiselt.

b. Hind ja hinnatõus: Teenusepakkujal on õigus muuta kuutasu hinda, teatades sellest kasutajatele eelnevalt. Kasutajal on õigus teenus enne hinnatõusu jõustumist tühistada.

c. Maksevahenduse pakkujad:

c.i Paytrail Oyj (2122839-7) koostöös Soome pankade ja krediidiasutustega. Paytrail Oyj kuvatakse makse saajana kontoväljavõttel või kaardiarvel ning vahendab makse kaupmehele. Paytrail Oyj-l on makseasutuse tegevusluba. Reklamatsioonide korral palume esmalt pöörduda toote tarnija poole. Paytrail Oyj, registrikood: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä. https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

c.ii Stripe

c.iii Klarna

3.3. Kasutusõigus

a. Teenuse kasutamine: Pärast makse sooritamist saab kasutaja isikliku õiguse kasutada teenuse sisu määratud ajavahemiku jooksul. Teenus ei ole mõeldud ettevõtetele ega organisatsioonidele ning seda ei tohi kasutada korteriühistute või sarnaste asutuste poolt.

b. Kasutuspiirangud: Kasutaja kohustub järgima kõiki kohalikke, riiklikke ja rahvusvahelisi seadusi ja eeskirju teenust kasutades. Kasutaja ei tohi jagada, kopeerida, muuta ega muul viisil kasutada teenuse sisu ärilistel eesmärkidel ilma loata. Pärast liikmelisuse lõppemist peab kasutaja kustutama kõik teenusest alla laetud või salvestatud materjalid.

c. Klient vastutab selle eest, et kasutajanimi ja paroolid jääksid ainult isiklikku kasutusse ega edastataks kolmandatele isikutele. Kui klient kahtlustab, et andmed on sattunud valedesse kätesse, tuleb sellest koheselt teatada klienditeenindusele.

d. Teenust kasutades peab kasutaja mõistma, et internetikeskkond ei ole kunagi täielikult turvaline ja andmed võivad sattuda valedesse kätesse, kuigi see on ebatõenäoline. Tegemist ei ole ainult mobiilirakendusega, vaid arvesse tuleb võtta ka internetiühendust, seadme turvanõrkusi, värskendamata süsteeme ja viiruseid. Klient peab alati hoolikalt kaaluma, millist infot ja millises vormis ta internetis jagab.

3.4. Kasutatavus

Teenusega seotud mobiilirakendus peaks olema kättesaadav ööpäevaringselt, välja arvatud hooldustööde või muude ette teatatud katkestuste ajal. Teenusepakkuja ei garanteeri katkestusteta toimimist. Vajadusel võib teenusepakkuja piirata ligipääsu teenusele või selle osadele ilma eelneva teatamiseta.

3.5. Intellektuaalomand

Kogu rakenduses olev ja sinna loodud sisu kuulub täielikult Digi Garden Oy-le ning kõik sellega seotud intellektuaalomandi õigused kuuluvad Digi Garden Oy-le. See hõlmab muuhulgas videoid, pilte, tekste, kasutajaliidest, e-kirju, logosid, kaubamärke, litsentse ja muud graafilist materjali.

3.6. Teenuse muutmine ja katkestamine

a. Teenusepakkuja õigus: Teenusepakkujal on õigus muuta teenust või katkestada selle pakkumine, teatades sellest eelnevalt kasutajatele. Samuti on tal õigus koheselt tühistada kasutaja ligipääs ja liikmelisus, kui kasutustingimusi on rikutud.

b. Kasutaja õigus tühistada: Kasutajal on õigus teenus igal ajal lõpetada, teatades sellest teenusepakkujale. Teenus lõpeb pärast juba makstud perioodi lõppu.

3.7. Vastutuse piirang

a. Teenusepakkuja ei vastuta otseste ega kaudsete kahjude eest, mis tulenevad teenuse kasutamisest või selle kasutamise takistusest.

3.8. Mõistlik kasutus

a. Kasutaja kohustub mitte kasutama teenust viisil, mis võib kahjustada, piirata, üle koormata või häirida süsteemi või teisi kasutajaid. See hõlmab ka teenuse kasutamist ebamõistlikul viisil, milleks see ei ole mõeldud.

b. Klient kohustub kasutama teenust heade tavade kohaselt. Kui teenust kasutatakse sobimatul viisil, on teenusepakkujal õigus blokeerida ligipääs teenusele.

3.9. Kehtivus

a. Tingimuste kehtivus: Need kasutustingimused kehtivad nii kaua, kuni kasutaja teenust kasutab.

b. Tingimuste muutmine: Teenusepakkujal on õigus neid tingimusi muuta, teatades sellest eelnevalt kasutajatele. Kasutajal on õigus teenus enne muudatuste jõustumist lõpetada.

4. Andmekaitse

a. Andmekaitsepõhimõtted: Kasutaja poolt esitatud isikuandmeid töödeldakse hoolikalt vastavalt seadusele ja headele tavadele. Lisateave on toodud dokumendis „Privaatsusteatis“.

5. Vaidluste lahendamine

a. Vaidlused püütakse lahendada eelkõige läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlus DigiGarden Oy registrijärgse kohtualluvuse alusel.

6. Kontaktandmed

a. Kui sul on küsimusi nende kasutustingimuste või teenuse kasutamise kohta, võta meiega ühendust aadressil [email protected].